ताजा समाचार
Home / Headline / ‘सर्ट भिडियो’ मा टिकटक र गुगलको प्रतिस्पर्धा, अब युट्युबले पनि ‘सर्टस्’ क्रिएटरलाई ४५% आम्दानी दिने

‘सर्ट भिडियो’ मा टिकटक र गुगलको प्रतिस्पर्धा, अब युट्युबले पनि ‘सर्टस्’ क्रिएटरलाई ४५% आम्दानी दिने

युट्युबले सर्ट भिडियो फर्म्याटमा पनि क्रिएटरहरुले पैसा कमाउन सक्ने गरी नयाँ तरिका सार्वजनिक गरेको छ । टिकटकबाट चर्को प्रतिस्पर्धाको सामना गरिरहेको युट्युबले अब आफ्नो भिडियो फिचर ‘सर्टस्’ मा पनि विज्ञापन बिक्री सुरु गर्ने भएको हो । गुगलको स्वामित्वमा रहेको युट्युबले मंगलबार अब ‘सर्टस्’ मा विज्ञापन बिक्रीबाट हुने आम्दानीको ४५% हिस्सा क्रिएटरहरुले पाउने जानकारी गराएको हो । 

रोएटर्सका अनुसार अहिले युट्युबले ‘सर्टस्’ फिचर भन्दा बाहिरका भिडियोहरुमा विज्ञापन आम्दानीको ५५% क्रिएटरहरुलाई दिँदै आएको छ । यता,टिकटकले भने कन्टेन्ट क्रिएटरहरुका लागि १ अर्ब डलरको कोष खडा गरेको छ । ‘सर्टस्’ फर्म्याटमा पनि आम्दानी सेयर गर्ने युट्युबको निर्णयलाई कन्टेन्ट क्रिएटरहरुले स्वागत गरेका छन् । इन्टरनेटको प्रभावशाली भिडियो साइट युट्युबलाई पछिल्लो समय टिकटकले कडा प्रतिस्पर्धा दिएको छ । 

टिकटकका मासिक प्रयोगकर्ता अहिले १ अर्ब पुगेका छन् । छोटो भिडियाहरुका लागि टिकटक प्रख्यात छ । युट्युबका प्रयोकर्ताहरु टिकटकतर्फ गएपछि युट्युबले पनि सन् २०२० देखि ‘सर्टस्’ को सुरुवात गरेको हो । अहिले सर्टस्मा पनि १.५ अर्ब मासिक प्रयोगकर्ता पुगेका छन् । तर सर्टस् भिडियोहरु भने मोनेटाइज हुने गरेको थिएन । प्रतिस्पर्धा बढेसँगै युट्युबले अब भने सर्टस् लाई पनि मोनेटाइज गर्न लागेको हो । गत वर्ष गुगलले युट्युबमा विज्ञापन बिक्रीबाट मात्रै १४.२ अर्ब डलर आम्दानी गरेको थियो ।

Check Also

हाइड्रोपावरमा लगानी गर्ने अर्को कम्पनी नेप्सेमा थपिदै,बरुण इन्भेष्टमेन्टले १५ लाख कित्ता आइपीओ निष्काशन गर्न प्रकृया अघि बढायो

बरुण इन्भेष्टमेन्टले सर्वसाधारणमा १५ लाख कित्ता आइपीओ जारी गर्ने भएको छ। अहिले मुख्य गरी हाइड्रोपावरमा लगानी ...

Comments are closed.